Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #19363
    decor
    Participant

    از چه برنامه ای برای طراحی داخلی شیراز استفاده کنیم؟
    SmartDraw یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در دنیای دکوراسیون داخلی برنامه ریزی کف است. یادگیری آن به اندازه کافی آسان است، بنابراین هیچ کس از استفاده از آن محروم نمی شود، در حالی که به اندازه کافی پیشرفته است تا طراحی های پیچیده را برای طراحان پیشرفته تر تسهیل کند.با مجموعه ای بی پایان از مبلمان، ماشین ها، مصالح ساختمانی و هزاران الگو و نمونه طرح طبقه، می توانید تعداد بی نهایتی از طرح ها و چیدمان های ممکن را برای فضای جدید خود کشف کنید. تنها نقطه ضعف این ابزار این است که فقط برای هفت روز اول رایگان است، بنابراین اگر قصد دارید از آن برای مدت طولانی یا برای چندین پروژه استفاده کنید، ممکن است ارزش ارتقا را داشته باشد.Planner 5D بهترین ابزار طراحی خانه است. مانند نسخه رایگان Sketch Up، این ابزار غوطه ور است، به این معنی که شما می توانید طراحی خود را با پاهای خود به طور مجازی روی زمین کشف کنید.با Planner 5D می‌توانید از ابتدا شروع کنید یا اگر وقت ندارید یا نمی‌خواهید یک طرح پیچیده بسازید، می‌توانید از قالبی استفاده کنید که برای جمع‌آوری سریع پلان طبقه مناسب است. نکته جالب این نرم افزار این است که در iOS کار می کند، به این معنی که می توانید در حالی که در حال حرکت هستید دکوراسیون داخلی در شیراز برنامه هایی را روی تلفن یا iPad خود ایجاد کنید.شروع نمی تواند ساده تر باشد.
    با تنظیم شکل، اندازه، مواد و رنگ کف شروع کنید. سپس مبلمان و لوازم جانبی را اضافه کنید، به حالت سه بعدی بروید و پنجره ها و درها را اضافه کنید. اگر می خواهید یک طبقه دوم و سپس سقف را اضافه کنید. تنها نقطه ضعف این است که اگر می خواهید از مبلمان درون دکوراسیون داخلی برنامه ای استفاده کنید، ممکن است برای هر چیزی غیر از ابتدایی ترین تخت، صندلی یا مبل گران شود.تمام جنبه های طرح را می توان از نظر رنگ و بافت تغییر داد و هنگامی که آماده به اشتراک گذاشتن طرح های خود هستید، می توان آن را در قالب فوتورئالیستی چاپ کرد.

    بهترین نرم افزار طراحی نمای داخلی در شیراز
    HomeByMe یکی از ابزارهای مورد علاقه کوری برای طراحی خانه است. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، در سراسر آن واقعاً رایگان است و همه ویژگی های آن نیز همینطور است. روش کار این است که برندها محصولات خود را به کاتالوگ آن اضافه می کنند، به این معنی که شما از محصولات واقعی برای تزیین و تزئین خانه خود استفاده خواهید کرد. مزایای این کار این است که می‌توانید طراحی خود را تا انتها برنامه‌ریزی کنید و به مبلمان و دکوراسیون واقعی که برای ایجاد فضای خود استفاده کرده‌اید دسترسی داشته باشید.مانند Planner 5D، شما می توانید پس از اتمام پلان طبقه خود و طراحی دکوراسیون داخلی ظاهر و احساس هر اتاق، از 2D به 3D تغییر وضعیت دهید. یا، می‌توانید با دکور شروع کنید و «خلاصه» را بزنید و نرم‌افزار یک پلان طبقه‌بندی را با تمام مبلمان و لوازم شما در مکان‌های مناسب ایجاد می‌کند.چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد Roomstyler وجود دارد. مانند HomeByMe، استفاده از آن بسیار آسان است. در واقع، آنقدر شهودی است که تقریباً نیازی به ویدیوی آموزشی در دسترس نیست. که مزیت دیگری برای این نرم افزار است. از بین تمام ابزارهای طراحی خانه، این ابزار یک فیلم آموزشی برای هر سوالی که ممکن است در مورد این ابزار داشته باشید، دارد.بزرگترین مزیت این نرم افزار این است که می توانید یک اتاق سفارشی در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این دکوراسیون داخلی برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که فضای خود را با استفاده از محصولات برندهای واقعی تجهیز کنید، به این معنی که وقتی برای تحقق طرح دکوراسیون خود آماده باشید، طرح های خود را با مواردی که می توانید خریداری کنید تزئین می کنید.اغلب متوجه می‌شوید که برخی از مارک‌ها و خرده‌فروشان مورد علاقه‌تان، برنامه‌ریزهای اتاق سه‌بعدی اتاق خود را به‌صورت آنلاین دارند، که فضای بیشتری را برای تجسم فضای شما ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد «قبل از خرید امتحان کنید». به انتخاب های برتر ما در زیر نگاهی بیندازید…مبل یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که برای خانه خود انجام می‌دهید، بنابراین هنگام جستجوی مبل جدید خود در DFS، می‌توانید اتاق خود را نیز طراحی مجدد کنید – اگر در حال تغییر دکوراسیون یا نقل مکان به خانه جدید هستید، ایده‌آل است.
    می توانید از نمای دو بعدی یا سه بعدی استفاده کنید و از آنجا، شکل اتاق، اندازه گیری ورودی را انتخاب کنید و در مورد رنگ دیوار و پوشش کف تصمیم بگیرید. حتی می‌توانید لوازم جانبی را برای افزایش فضا اضافه کنید، به‌علاوه برای تکمیل مبل انتخابی خود، با دکور بازی کنید.اگر به سرمایه گذاری در کفپوش جدید فکر می کنید، ویژوالایزر کفپوش Carpetright به شما کمک می کند تصور کنید که اتاق شما با فرش، وینیل، چوب یا کفپوش لمینت چگونه خواهد بود. به سادگی از اتاق انتخابی خود عکس بگیرید (یا یک اتاق نمونه انتخاب کنید) و آن را در ویژوالایزر آپلود کنید. شما می توانید رنگ دیوار و نوع کف را سفارشی کنید. از آنجا می‌توانید اتاق‌های خود را ذخیره کنید و نمونه‌هایی سفارش دهید و یک قدم به اتاق رویایی‌تان نزدیک‌تر شوید.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

©2024 A Venture by Megri Soft Limited a 23 year old Web Company in Chandigarh

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?