Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #19291
    decor
    Participant

    کابینت آشپزخانه به سبک آمریکایی
    Turandot از محصولاتی به سبک آمریکایی الهام گرفته شده است که به جزئیات ساخت توجه می کنند. تلفیقی از سبک آمریکایی و متریال مدرن، و طراحی غنی صحنه های زندگی باعث می شود شما احساس یکپارچگی و فراغت کابینت های آمریکایی را داشته باشید. این محصول توسط طراح ایتالیایی مارک طراحی شده است. شکل پانل درب کلاسیک آمریکایی با پانل هسته فلزی برس خورده نقره ای. کابینت تزئینی هود و صندلی چوب جامد منحنی ساختار متقارن کابینت‌های آویز سنتی و کابینت‌های کف را ترکیب می‌کنند. زیبا و در عین حال دقیق، با ظرافت فرانسوی. پانل های درب لاکی سفید و خاکستری-آبی با دانه های چوب قهوه ای تیره تزئین شده اند و فضایی گرم، ظریف و سبک را ایجاد می کنند. با افزودن پانل های هسته فلزی، مد و مدرنیته نوآورانه را ادغام می کند.

    2.کابینت اشپزخانه مدرن
    اگر شیفته عناصر چوبی هستید، پس این کابینت آشپزخانه در شیراز روستایی چوب جامد با جزیره آشپزخانه شما را به بهترین شکل ممکن می سازد. و از آنجایی که چوب سنتی ترین متریال کابینت است، فقط برای سبک کلاسیک مناسب است. رنگ تیره چوب جامد آشپزخانه و خانه شما را اصیل تر می کند. کابینت های آشپزخانه کلاسیک بیشتری در چندین رنگ مانند متالیک، سفید، بژ، قهوه ای و مشکی در OPPEIN موجود است. این پالت‌های رنگی در مورد سخت‌افزار، لوازم جانبی و دیگر طراحی‌ها همه کاره هستند.

    سبک سنتی اروپایی پیچیده است و به کارور اهمیت می دهد. این بر دکوراسیون باشکوه، رنگ های قوی و اشکال نفیس برای دستیابی به جلوه دکوراسیون ظریف تاکید دارد.

    3. کابینت های سنتی اروپایی
    سبک نوردیک بر دکوراسیون ساده، پر از خطوط مدرن سبک شهری و طبیعت با ترکیبی عالی از ساختار و عملکردهای راحتی، عموماً با رنگ چوب سفید و روشن تاکید دارد.

    4. کابینت سبک نوردیک
    سبک اروپایی ساده همانطور که از نامش پیداست، سبک اروپایی ساده شده است. با جایگزینی حکاکی‌های پیچیده با خطوط ساده، رنگ‌های شاداب‌تر و زنده‌تری را انتخاب می‌کنیم که نه تنها ظرافت کلاسیک اروپایی را حفظ می‌کنند، بلکه با اوقات فراغت و راحتی زندگی مدرن سازگار می‌شوند.

    5. کابینت ساده به سبک اروپایی
    سبک شبانی اروپایی بر تغییر جریان خط تأکید دارد. رنگ عمدتاً رنگ های روشن مانند سفید و سفید عاج است. بر اساس رمانتیسم، خالص و نرم است. این عطر و طعم طبیعی و ظریف پاستورال را از طریق دکوراسیون نشان می دهد. به زندگی طبیعی و ساده نزدیک است.

    6. کابینت سبک پاستورال
    سبک آمریکایی تجسم احساس طبیعی تری است، نه تزئینات زیاد، نه منبت کاری طلا و نقره، نه تزئینات بسیار زرق و برق دار و زیبایی. این عمدتا بر راحتی، سبک، کاربردی و چند منظوره تأکید دارد. ساده اما مجلل است. کابینت های سبک آمریکایی بسیاری از سبک های عمدا قدیمی با قهوه ای تیره یا زرد تیره به عنوان رنگ اصلی هستند که بسیاری از خطوط مدل سازی را ساده می کند و خودسرانه نشان می دهد.

    7. کابینت به سبک آمریکایی

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

©2024 A Venture by Megri Soft Limited a 23 year old Web Company in Chandigarh

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?